Skip to main content
فهرست مقالات

The Impact Of Simplified And Interactionally Modified Input On Reading Comprehension Of Iranian EFL Learners مقاله

نویسنده:

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140)

چکیده:

ترتیب شکل می‌گیرند ممکن است خود درونداد مرحله‌ای دیگر در سطحی بالاتر واقع شوند.شکل‌گیری‌ صورت‌های منطقی از راه‌های گوناگونی انجام می‌شود.شکل‌گیری بخش‌هایی که نیازمند ساختار اطلاعی می‌باشند نمونه‌ای از این موارد است.این جنبه از تحلیل مشابهت‌هایی با در نظر گرفتن ساختار مسطح برای جمله واژه‌های زبان‌ انگلیسی در دستور نقش و ارجاع(ون ولین 2005)دارد.

خلاصه ماشینی:

"The Impact Of Simplified And Interactionally Modified Input On Reading Comprehension Of Iranian EFL Learners (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) زبان انگلیسی بدون گروه فعلی جان پین مدرس ارشد دانشکده زبان‌ها،زبان‌شناسی و فرهنگ‌ها،دانشگاه منچستر چکیده در این مقاله تحلیلی مسطح(غیر مطبق)از ساختار جمله‌واره(بند)در زبان انگلیسی که فاقد سازه‌ باشد،ارائه می‌گردد. طی فرایند اشتقاق هرجمله،هرکجا واحدی ظاهر شود که به طور خاص با مشابهت داشته باشد،ادعا خواهیم نمود که‌ بند مذکور یا در زمره بندهای بدون فاعل قرار دارد(مانند ساخت‌های همپایه‌ )و یا واحد مذکور در سطح صورت منطقی‌ ظاهر گردیده است(مانند موارد حذف‌ ). این جنبه از تحلیل مشابهت‌هایی با در نظر گرفتن ساختار مسطح برای جمله واژه‌های زبان‌ انگلیسی در دستور نقش و ارجاع(ون ولین 5002)دارد."

کلیدواژه ها:

تحلیل مسطح ، جمله‌واره بدون گروه فعلی ، دستور واژ-نقشی ، ترکیبی مقوله‌ای ، دستور نقش و ارجاع


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است ورود پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.

لمشاهدة محتوی المقال یلزم الدخول إلی دخول الموقع.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر credit@noormags.ir.

You should become a Sign in to be able to see articles.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via credit@noormags.ir.