آمار مقالات
1.
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامهی انعطافپذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون
نویسنده : کهندانی، مهدیه؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛
مجله: روش ها و مدل های روان شناختی » پاییز 1396 - شماره 29 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70)
2.
ساخت و استانداردسازی پرسشنامه سلامت روان براساس آموزه های اسلامی
نویسنده : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ موسی زاده، زهره؛
مجله: دین و سلامت » پاییز و زمستان 1396، دوره پنجم - شماره 2 علمی-پژوهشی (11 صفحه - از 2 تا 12)
3.
پیشبینی پرخاشگری دختران نوجوان براساس فرآیندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی با میانجیگری تنظیم شناختی
نویسنده : کمالی ایگلی، سمیه؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ هاشمیان، کیانوش؛
مجله: مطالعات روانشناختی » پاییز 1396، دوره سیزدهم - شماره 3 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146)
4.
مقایسه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم دختران دانش آموزان با اختلال ریاضی
نویسنده : خسروتاش، پریسا؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ هاشمیان، کیانوش؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » پاییز 1396 - شماره 27 علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 78 تا 113)
5.
ساختار عاملی تاییدی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی در دانش آموزان دختر نوجوان
نویسنده : موسوی، سیده شایسته؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ میرهاشمی، مالک؛
مجله: روانشناسی کاربردی » تابستان 1396 - شماره 42 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 275 تا 294)
6.
نقش میانجی گر هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازندهگرا و شایستگی تحصیلی در دختران دوره دوم متوسطه شهر تهران
نویسنده : موسوی، سیده شایسته؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ میر هاشمی، مالک؛
مجله: پژوهش های کاربردی روان شناختی » تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 علمی-پژوهشی (17 صفحه - از 79 تا 95)
7.
تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمانهای دبیرستان شهر تهران
نویسنده : میرآخورلی، الهه؛ هاشمیان، کیانوش؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ غباری بناب، باقر؛
مجله: روانسنجی » زمستان 1395 - شماره 19 (13 صفحه - از 43 تا 55)
8.
پیش بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی
نویسنده : کمالی ایگلی، سمیه؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛
مجله: روانشناسی کاربردی » پاییز 1395 - شماره 39 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 291 تا 310)
9.
تأثیر روش آموزشی شناختی- رفتاری بر ارتقاء برخی از مؤلفه های شناخت اجتماعی بزهکاران پسر
نویسنده : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ مهران، گلنار؛ منادی، مرتضی؛ خسروی، زهره؛ ناظرزاده کرمانی، فرشته؛
مجله: مطالعات روانشناختی » تابستان 1388، دوره پنجم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 45 تا 72)