- 1.
کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حلمسئله شناختی- اجتماعی
نویسنده : خادمی اشکذری، ملوک؛ ترازی، زهرا؛ اخوان تفتی، مهناز؛
مجله: کودکان استثنایی » پاییز 1399 - شماره 77 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
- 2.
بررسی ابعاد فردی و اجتماعی یادگیری دگرگونساز در زنان دانشجو
نویسنده مسئول : براری، راحله؛ نویسنده : اخوان تفتی، مهناز؛ محسن پور، مریم؛
مجله: مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان » زمستان 1398 - شماره 61 علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 163 تا 188 )
- 3.
ارزشیابی کیفیت پایاننامههای دانشآموختگان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی
نویسنده : اخوان تفتی، مهناز؛ طاهری قلعه تکی، فرخنده؛ محسن پور، مریم؛
مجله: پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » تابستان 1398 - شماره 92 علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 87 تا 114 )
- 4.
تحلیلی کیفی از تجربه زباناموزی دانشآموزان دارای نارساخوانی
نویسنده : محمدزاده، شیرین؛ ستودهنما، دکتر الهه؛ مرندی، سیدهسوسن؛ اخوان تفتی، دکتر مهناز؛
مجله: کودکان استثنایی » تابستان 1398 - شماره 72 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16)
- 5.
ارتباط هوش هیجانی و مهارت های اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در سالمندان
نویسنده : اخوان تفتی، مهناز؛ مفردنژاد، ناهید؛
مجله: سالمند » پاییز 1397 - شماره 50 علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 337 تا 345)
- 6.
اثربخشی درمان رابطه والدکودک (CPRT) بر بهبود شیوه های فرزندپروری مادران
نویسنده : اخوان تفتی، مهناز؛ امیری، نگار؛
مجله: مطالعات روان شناختی » پاییز 1397، دوره چهاردهم - شماره 56 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 45 تا 60)
- 7.
اثربخشی بازآموزی اسنادی و تنظیم هیجانی بر کاهش فرسودگی تحصیلی و بهبود سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
نویسنده : ترازی، زهرا؛ خادمی اشکذری، ملوک؛ اخوان تفتی، مهناز؛
مجله: تحقیقات علوم رفتاری » تابستان 1397 - شماره 52 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 151 تا 161)
- 8.
کنشهای اجرایی در کودکان پایۀ اول ابتدایی با و بدون تجربۀ پیشدبستان
نویسنده : نجاتی، فاطمه؛ هاشمی، زهرا؛ اخوان تفتی، مهناز؛
مجله: روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی » تابستان 1397 - شماره 56 علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 405 تا 418)
- 9.
اثربخشی بستههای آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حلمسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلالات یادگیری
نویسنده : ترازی، زهرا؛ خادمی اشکذری، ملوک؛ اخوان تفتی، مهناز؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » تابستان 1397 - شماره 30 علمی-پژوهشی/ISC (39 صفحه - از 73 تا 111)
- 10.
اثربخشی بستههای آموزشی تابآور و ترکیب مثب نگر و تاب آور در بهبود بهزیستی روانشناختی، راهبردهای مقابلهای و کاهش اهمالکاری و تنیدگی تحصیلی
نویسنده : اسمعیلی، نیلوفر؛ اخوان تفتی، مهناز؛ کیامنش، علیرضا؛
مجله: تحقیقات علوم رفتاری » تابستان 1396 - شماره 48 علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 175 تا 188)