- 1.
اثربخشی مداخله والد محور مبتنی بر فلسفه فرا هیجانی گاتمن بر مهارتهای اجتماعی کودکان با مشکلات رفتاری برونی شده
نویسنده : نجاتی فر، سارا؛ عابدی، احمد؛ نویسنده مسئول : قمرانی، امیر؛
مجله: پیشرفت های نوین در علوم رفتاری » بهمن 1399 - شماره 52 (12 صفحه - از 27 تا 38 )
- 2.
اثربخشی مداخله والد محور مبتنی بر فلسفه فرا هیجانی گاتمن بر تنظیم شناختی هیجان کودکان با مشکلات رفتاری برونی شده
نویسنده : نجاتی فر، سارا؛ قمرانی، امیر؛ مترجم : عابدی، احمد؛
مجله: کودکان استثنایی » زمستان 1399 - شماره 78 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 25 تا 36 )
- 3.
تاثیر آموزش سبک اسناد خوشبینانه بر خودکارآمدی پسران عادی و نارساخوان
نویسنده : اسکندری، الهام؛ قمرانی، امیر؛ نویسنده مسئول : امیری، شعله؛
مجله: تازه های علوم شناختی » پاییز 1399 - شماره 87 علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 124 تا 136 )
- 4.
تاثیر هنردرمانگری بیانگر بر تنظیم هیجان دانش آموزان مقطع دبستان
نویسنده : ناظری، افسانه؛ قمرانی، امیر؛ داروئی، پریسا؛ نویسنده مسئول : قاسمی طباطبایی، غزاله؛
مجله: سلامت روان کودک » تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 133 تا 143 )
- 5.
نقش فرایندهای شناختی پاس در تبیین توانایی خواندن کلمه و درک متن در کودکان مبتلا به نارساخوانی
نویسنده : صمدی، مریم؛ قمرانی، امیر؛ فرامرزی، سالار؛
مجله: سلامت روان کودک » تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 269 تا 279 )
- 6.
تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان
نویسنده : مقتدایی، منصوره؛ عابدی، احمد؛ قمرانی، امیر؛ نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » تابستان 1399 - شماره 38 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
- 7.
تاثیر روش مداخلهای تحریک دهلیزی در بهبود مهارتهای حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر با اختلال هماهنگی رشدی
نویسنده : دادمهر، علی اصغر؛ ملک پور، مختار؛ قمرانی، امیر؛ رحیم زاده، سمیه؛ فریدونی، حمیدرضا؛ حسینعلی زاده، محمد؛
مجله: کودکان استثنایی » تابستان 1399 - شماره 76 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
- 8.
رابطه بین فرآیندهای شناختی پاس و تفکر آیندهنگر در کودکان بااختلال طیف اوتیسم
نویسنده : صمدی، مریم؛ فرامرزی، سالار؛ نویسنده مسئول : قمرانی، امیر؛
مجله: تازه های علوم شناختی » زمستان 1398 - شماره 84 علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 80 تا 88 )
- 9.
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی
نویسنده : اصلی آزاد، مسلم؛ قمرانی، امیر؛ نویسنده مسئول : منشئی، غلامرضا؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » زمستان 1398 - شماره 36 علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
- 10.
اثربخشی آموزش خودتعیینگری بر انگیزش و شیفتگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیرجند
نویسنده مسئول : جلیلی، فرخ رو؛ نویسنده : عارفی، مژگان؛ قمرانی، امیر؛ منشئی، غلامرضا؛
مجله: مطالعات روانشناسی تربیتی » تابستان 1398 - شماره 34 علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 27 تا 58)