- 1.
بررسی اثربخشی برنامه هوش موفق استرنبرگ بر حافظه فعال وکارکردهای اجرایی کودکان تیزهوش دبستانی
نویسنده : شوشتری، مژگان؛ ملک پور، مختار؛ عابدی، احمد؛ قمرانی، امیر؛
مجله: کودکان استثنایی » پاییز 1395، سال شانزدهم - شماره 3 علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 5 تا 14)
- 2.
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی
نویسنده : عابدی، احمد؛ کاظمی، فرشته؛ شوشتری، مژگان؛
مجله: ناتوانی های یادگیری » زمستان 1393، دوره ی 4 - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 38 تا 54)
- 3.
مقایسه اثربخشی مداخلات آموزشی - روان شناختی والدین محور، کودک محور و ترکیبی بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه - بیش فعالی
نویسنده : شوشتری، مژگان؛ عابدی، احمد؛ خالدیان، محمد؛ کرمی باغطیفونی، زهرا؛
مجله: تحقیقات علوم رفتاری » پاییز 1393 - شماره 37 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 380 تا 390)
- 4.
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی - رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان
نویسنده : عابدی، احمد؛ معماریان، آذین دخت؛ شوشتری، مژگان؛ گلشنی منزه، فرشته؛
مجله: روانشناسی تربیتی » تابستان 1393 - شماره 32 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94)
- 5.
اثربخشی آموزش حافظه ی کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با نارسایی در املا
نویسنده : ملک پور، مختار؛ آقابابایی، سارا؛ عابدی، احمد؛ شوشتری، مژگان؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » بهار 1392 - شماره 9 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20)
- 6.
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر میزان توجه دیداری و شنیداری دانش آموزان پسر پیش دبستانی با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی شهر اصفهان 1389 - 1388
نویسنده : عابدی، احمد؛ کاظمی، فرشته؛ شوشتری، مژگان؛ گلشنی منزه، فرشته؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » پاییز 1391 - شماره 7 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152)
- 7.
تأثیر یوگا بر تاب آوری و مؤلفه های بهزیستی روان شناختی بانوان شهر اصفهان
نویسنده : کمر زرین، حمید؛ شوشتری، مژگان؛ بدری پور، محبوبه؛ خسروانی، فخرالسادات؛
مجله: روان شناسی سلامت » پاییز 1391 - شماره 3 علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 69 تا 76)
- 8.
فرا تحلیل مقایسه اثربخشی مداخلات روان شناختی و دارو درمانی بر میزان نشانه های اختلال وسواسی - اجباری (ایران 1389 - 1379)
نویسنده : عابدی، احمد؛ کیانی، محبوبه؛ شوشتری، مژگان؛ فرامرزی، سالار؛ گلشنی منزه، فرشته؛
مجله: مطالعات روانشناسی بالینی » تابستان 1391 - شماره 7 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 61 تا 84)
- 9.
اثربخشی آموزش برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود عملکرد حل مسأله و دانش و مهارت فراشناخت دانش آموزان با نارسایی ویژه در ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد؛ قادری نجف آبادی، مریم؛ شوشتری، مژگان؛ گلشنی، فرشته؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » بهار 1391 - شماره 5 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144)
- 10.
اثربخشی مداخلات زودهنگام مبتنی بر بازی های توجهی بر میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی /تکانشگری
نویسنده : شوشتری، مژگان؛ ملک پور، مختار؛ عابدی، احمد؛ اهرمی، راضیه؛
مجله: روان شناسی بالینی » پاییز 1390 - شماره 11 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28)