- 1.
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دوره دوم ابتدایی دانشآموزان کمتوانذهنی بر اساس الگوی ویلیام رومی
نویسنده : تازیکی، طیبه؛ قاسم زاده، سوگند؛ نویسنده مسئول : مرادی، آسیه؛
مجله: کودکان استثنایی » پاییز 1399 - شماره 77 علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 89 تا 98 )
- 2.
بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش آموزان عقب مانده ذهنی
نویسنده : ارجمند نیا، علی اکبر؛ افروز، غلام علی؛ تازیکی، طیبه؛ قاسم زاده، سوگند؛
مجله: روش ها و مدل های روان شناختی » بهار 1394 - شماره 19 علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60)
- 3.
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک
نویسنده : تازیکی، طیبه؛ حسن زاده، سعید؛ افروز، غلام علی؛ غباری بناب، باقر؛ قاسم زاده، سوگند؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » پاییز 1393 - شماره 15 علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 125 تا 143)
- 4.
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
نویسنده : افروز، غلام علی؛ قاسم زاده، سوگند؛ تازیکی، طیبه؛ مهاجرانی، محمد؛ دالوند، مریم؛
مجله: ناتوانی های یادگیری » پاییز 1393، دوره ی چهارم - شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 23 تا 37)
- 5.
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
نویسنده : افروز، غلام علی؛ قاسم زاده، سوگند؛ تازیکی، طیبه؛ دلگشاد، ئاکو؛
مجله: ناتوانی های یادگیری » بهار 1393، دوره ی سوم - شماره 3 علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 6 تا 24)