- 1.
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان
نویسنده : شریفاتی، سکینه؛ مقامی، حمیدرضا؛ نویسنده مسئول : رجبیان ده زیره، مریم؛
مجله: راهبردهای شناختی در یادگیری » پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 107 تا 127 )
- 2.
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان
نویسنده : رجبیان ده زیره، مریم؛ نیلی احمد آبادی، محمد رضا؛
مجله: فناوری آموزش و یادگیری » بهار 1397 - شماره 14 (19 صفحه - از 51 تا 69 )
- 3.
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور
نویسنده : درتاج، فریبا؛ رجبیان ده زیره، مریم؛
مجله: راهبردهای شناختی در یادگیری » بهار و تابستان 1397 - شماره 10 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 131 تا 150)