- 1.
اثربخشی برنامه مداخله روانی- اجتماعی بر سرعت و دقت پردازش اطلاعات دانشآموزان دارای ضربآهنگ شناختی کند
نویسنده : همیوند، لیلا؛ فرخی، نورعلی؛ کاظمی، فرنگیس؛ نویسنده مسئول : علیزاده، حمید؛
مجله: سلامت روان کودک » تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 109 تا 119 )
- 2.
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن
نویسنده : علیپور صنوبری، علی؛ ارجمند نیا، علی اکبر؛ حسن زاده، سعید؛ نویسنده مسئول : علیزاده، حمید؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » زمستان 1398 - شماره 36 علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )