- 1.
کشف ابعاد الگوی والدگری چندبعدی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و تأثیر آن بر تعامل والد- کودک: یک مطالعه ترکیبی
نویسنده : شاه میوه اصفهانی، آرزو؛ فرامرزی، سالار؛ یارمحمدیان، احمد؛ نویسنده مسئول : عابدی، احمد؛
مجله: سلامت روان کودک » تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 242 تا 256 )
- 2.
نقش فرایندهای شناختی پاس در تبیین توانایی خواندن کلمه و درک متن در کودکان مبتلا به نارساخوانی
نویسنده : صمدی، مریم؛ قمرانی، امیر؛ فرامرزی، سالار؛
مجله: سلامت روان کودک » تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 269 تا 279 )
- 3.
تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان
نویسنده : مقتدایی، منصوره؛ عابدی، احمد؛ قمرانی، امیر؛ نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار؛
مجله: روانشناسی افراد استثنایی » تابستان 1399 - شماره 38 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
- 4.
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مدیریت رفتار و مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری و انطباقی نوجوانان پسر با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
نویسنده : اکرمی، ایات؛ فرامرزی، سالار؛ عابدی، احمد؛ نویسنده مسئول : ملک پور، مختار؛
مجله: توانبخشی » زمستان 1398 - شماره 81 علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 323 تا 339 )
- 5.
رابطه بین فرآیندهای شناختی پاس و تفکر آیندهنگر در کودکان بااختلال طیف اوتیسم
نویسنده : صمدی، مریم؛ فرامرزی، سالار؛ نویسنده مسئول : قمرانی، امیر؛
مجله: تازه های علوم شناختی » زمستان 1398 - شماره 84 علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 80 تا 88 )
- 6.
مقایسه تأثیر آموزش کنش های اجرایی و مداخله مبتنی بر الگوی بارکلی بر عملکرد خواندن و خودپنداشت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی
نویسنده : یوسفی، عماد؛ ملک پور، مختار؛ یارمحمدیان، احمد؛ نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار؛
مجله: سلامت روان کودک » زمستان 1398، دوره ششم - شماره 4 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 51 تا 62 )
- 7.
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مادران و نوجوانان برکاهش مشکلات رفتاری و اجتماعی دختران نوجوان در دوره بلوغ
نویسنده : اکرمی، لیلا؛ فرامرزی، سالار؛ عابدی، احمد؛ نویسنده مسئول : ملکپور، مختار؛
مجله: روانشناسی بالینی و شخصیت » پاییز و زمستان 1398 - شماره 33 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 113 تا 124 )
- 8.
بررسی تاثیر آموزش پردازش حسی بر برخی مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان با آسیب بینایی
نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار؛ نویسنده : عاشوری، محمد؛ شعاعی، گلنسا؛
مجله: تازه های علوم شناختی » پاییز 1398 - شماره 83 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 53 تا 64 )
- 9.
تاثیر برنامه پیرز بر تقویت مهارتهای اجتماعی و ارتباطی در نوجوانان پسر در خودمانده با عملکرد بالا
نویسنده : اکرمی، لیلا؛ ملکپور، دکتر مختار؛ فرامرزی، دکتر سالار؛ عابدی، دکتر احمد؛
مجله: کودکان استثنایی » تابستان 1398 - شماره 72 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 52 تا 67)
- 10.
تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب - روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تاخیر رشدی
نویسنده مسئول : حسینعلی زاده، محمد؛ نویسنده : فرامرزی، سالار؛ عابدی، احمد؛
مجله: عصب روانشناسی » تابستان 1398 - شماره 17 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24)