کلیدواژه Cognitive strategies / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- 1.
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطهگری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
نویسنده : اسماعیلی، لیدا؛ مهریار، امیر هوشنگ؛ خیر، محمد؛ نویسنده مسئول : سهرابی، نادره؛
مجله: روش ها و مدل های روان شناختی » پاییز 1399 - شماره 41 علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
- 2.
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه
نویسنده : اسماعیلی، لیدا؛ سهرابی، نادره؛ مهریار، امیر هوشنگ؛ خیر، محمد؛
مجله: روش ها و مدل های روان شناختی » زمستان 1398 - شماره 38 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 247 تا 262 )
- 3.
مدل پردازی رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانشآموزان با میانجی گری راهبردهای شناختی و فراشناختی
نویسنده : نخعی، سمیه؛ امیری مجد، مجتبی؛ محمدی آریا، علیرضا؛ شیرازی، محمود؛
مجله: سلامت روان کودک » زمستان 1396، دوره چهارم - شماره 4 علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 180 تا 192)
- 4.
تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر راهبردهای شناختی یادگیری دانشجویان
نویسنده : علیزاده فرد، سوسن؛ مهپویا، رضا؛
مجله: مطالعات روانشناسی تربیتی » پاییز 1396 - شماره 27 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 161 تا 180)
- 5.
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر
نویسنده : قدمپور، عزتاله؛ یوسفوند، لیلا؛ رادمهر، پروانه؛
مجله: راهبردهای شناختی در یادگیری » پاییز و زمستان 1396 - شماره 9 علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 33 تا 47 )
- 6.
پیش بینی فرایندهای شناختی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکارآمدی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
نویسنده : کشاورزبهرغانی، مریم؛ سیف، دیبا؛ بشاش، لعیا؛
مجله: کودکان استثنایی » بهار 1393، سال چهاردهم - شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 35 تا 46)
- 7.
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزه پیشرفت دانش آموزان
نویسنده : عشورنژاد، فاطمه؛
مجله: روان شناسی کاربردی » پاییز 1392 - شماره 27 علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116)
- 8.
روان شناسی بالینی و شخصیت: مقایسه اثر بخشی موسیقی درمان با تصور هدایت شده و راهبردهای شناختی بر کاهش میزان اضطراب دانش آموزان
نویسنده : فلاح، طاهره؛ سهرابی، فرامرز؛ محمدی، علی زاده؛
مجله: روانشناسی بالینی و شخصیت » بهار و تابستان 1390 - شماره 4 علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 9 تا 16)
- 9.
یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی
نویسنده : اسکندری، حسین؛ نوروزی، داریوش؛
مجله: روانشناسی تربیتی » بهار 1389 - شماره 16 علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 77 تا 102)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
پدیدآوران فعال
- اسماعیلی، لیدا (2 مقاله)
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)