زمستان 1397 - شماره 32
بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان
نویسنده : بهدار، حمیرا؛ شهبازی، مسعود؛
(20 صفحه - از 39 تا 58)
تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ
نویسنده : پناهی، غلامحسن؛ قائدی، یحیی؛ ضرغامی، سعید؛ عبداللهی، محمدحسین؛
(34 صفحه - از 59 تا 92)
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانشآموز
نویسنده : داراسیان سلماسی، آلمارا؛ رضاخانی، سیمین دخت؛
(24 صفحه - از 93 تا 116)
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی
نویسنده : رفیعی پور، امین؛
(18 صفحه - از 117 تا 134)
استلزامات تربیتی مؤلفههای زیباییشناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران
نویسنده : سرمدی، محمدرضا؛ اسمعیلی، زهره؛ فرج اللهی، مهران؛ موسوی، سید صاحب؛
(50 صفحه - از 135 تا 184)
اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
نویسنده : محمدی فر، محمدعلی؛ یاسمنی، لیلا؛ نجفی، محمود؛
(20 صفحه - از 203 تا 222)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانشآموزان پسر پایه نهم
نویسنده : هانی اصل حیزانی، عباس؛ فرنام، علی؛
(24 صفحه - از 223 تا 246)
فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی
نویسنده : یعقوبی، ابوالقاسم؛ فتحی، فتانه؛ محمدزاده، سروره؛
(24 صفحه - از 247 تا 270)