بهار و تابستان 1399 - شماره 23
مقایسه اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر «شیوههای تعاملی و رواننمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی
نویسنده : برومندیان، نیکتا؛ رحیمی طاقانکی، چنگیز؛ نویسنده مسئول : محمدی، نوراله؛
(20 صفحه - از 3 تا 22)
تبیین فرایند شکلگیری طلاق: یک پژوهش کیفی
نویسنده مسئول : خجسته مهر، رضا؛ نویسنده : بهمئی، ابوطالب؛ سودانی، منصور؛ عباسپور، ذبیح اله؛
(22 صفحه - از 25 تا 46)
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین
نویسنده مسئول : کعب عمیر، نوری؛
(22 صفحه - از 49 تا 70)
مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
نویسنده : نیکوبخت، آنوشا؛ کیامنش، علیرضا؛ نویسنده مسئول : شهنی ییلاق، منیجه؛
(18 صفحه - از 73 تا 90)
مدلیابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطهای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی
نویسنده : تویاری، عباداله؛ پاشا، رضا؛ برنا، محمدرضا؛ نویسنده مسئول : بختیارپور، سعید؛
(16 صفحه - از 93 تا 108)
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه
نویسنده : حسینی پور، حسین؛ محمدزاده، جهانشاه؛ نویسنده مسئول : گراوند، علی؛
(16 صفحه - از 111 تا 126)
آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت
نویسنده مسئول : سواری، کریم؛ نویسنده : فرزادی، فاطمه؛
(22 صفحه - از 129 تا 150)
ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربهشده: نقش تعدیل-گر خوشبینی
نویسنده مسئول : شاملی، لیلا؛ نویسنده : متقی دستنایی، شکوفه؛ حسین جانی، ملیحه؛
(14 صفحه - از 153 تا 166)
مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه
نویسنده : ضیابخش، سید مرتضی؛ فتح آبادی، جلیل؛ نجاتی، وحید؛ نویسنده مسئول : شریفی، مسعود؛
(24 صفحه - از 169 تا 192)
اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا
نویسنده مسئول : اکرمی، لیلا؛
(28 صفحه - از 195 تا 222)
تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان
نویسنده : جلالی خواه، اعظم؛ عباسی، هادی؛ نویسنده مسئول : برابادی، حسیناحمد؛
(22 صفحه - از 225 تا 246)
تأثیر آموزش واقعیتدرمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی
نویسنده مسئول : شویچی، جعفر؛
(16 صفحه - از 249 تا 264)