بهار 1399 - شماره 32
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریکپذیری
نویسنده : پورافروز، الهام؛ ستایشی، سعید؛ بیگدلی، ایمان الله؛ پدرام، میرمحسن؛
(16 صفحه - از 7 تا 22)
مقایسه روشهای ساختن نمرهی کل در آزمونهای مرکب با بهرهگیری از خطای استاندارد اندازهگیری شرطی
نویسنده مسئول : جهانی فر، مجتبی؛ نویسنده : درفش، حجت اله؛
(20 صفحه - از 23 تا 42)
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان
نویسنده : ملکی، زهرا؛ کامکاری، کامبیز؛ امامی پور، سوزان؛
(21 صفحه - از 43 تا 63)
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
نویسنده مسئول : علوی زاده، سیدمحمدرضا؛ نویسنده : صبحی قراملکی، ناصر؛ مامی، شهرام؛ محمدزاده، جهانشا؛ احمدی، وحید؛
(16 صفحه - از 65 تا 80)
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بالینی نوجوانان میلون(MACI)
نویسنده مسئول : منصوری، کیقباد؛ نویسنده : جدیدی، محسن؛ میرهاشمی، مالک؛
(26 صفحه - از 81 تا 106)
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان
نویسنده : آزادمنش، منیز؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه؛ محمدی، اکبر؛
(17 صفحه - از 107 تا 123)
طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان
نویسنده : شادمان فر، نسرین؛ صداقتی فرد، مجتبی؛ نویسنده مسئول : معنوی پور، داود؛
(16 صفحه - از 125 تا 140)
ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری
نویسنده : پورکرم سیدگان، افسانه؛ کامکاری، کامبیز؛ نویسنده مسئول : شکرزاده، شهره؛
(26 صفحه - از 141 تا 166)