زمستان 1399 - شماره 78
اثربخشی بازیهای شناختی رایانهای بر کاهش نقص توجه همراه با بیشفعالی و بهبود ادراک زمان در کودکان
نویسنده : تابناک، فاطمه؛ حسینی، فریده سادات؛ نویسنده مسئول : رجبی، سوران؛
(17 صفحه - از 7 تا 23 )
اثربخشی مداخله والد محور مبتنی بر فلسفه فرا هیجانی گاتمن بر تنظیم شناختی هیجان کودکان با مشکلات رفتاری برونی شده
نویسنده : نجاتی فر، سارا؛ قمرانی، امیر؛ مترجم : عابدی، احمد؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
بهبود کنش های اجرایی و عملکرد خواندن کودکان نارساخوان در بستر تکالیف شناختی رایانه یار
نویسنده مسئول : علی دوستی، فاطمه؛ نویسنده : طلایی ظفر خالص، نسرین؛ شجاعی فر، شیرین؛
(16 صفحه - از 51 تا 66 )
اثربخشی برنامه والدگری ذهنآگاهانه بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی
نویسنده : نعمتی، شهروز؛ بدری گرگری، رحیم؛ واحدی، شهرام؛ نویسنده مسئول : نوری، زهره؛
(10 صفحه - از 67 تا 76 )
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش بینش هیجانی کودکان دارای اختلال حسی حرکتی
نویسنده : میرمحمدی، میتراسادات؛ نویسنده مسئول : ایرانی برقی، زیبا؛
(16 صفحه - از 77 تا 92 )
اثربخشی تحریک الکتریکی از روی جمجمه (tDCS) بر توجه و حافظه فعال دیداری - شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی
نویسنده : مسلمی، بختیار؛ طباطبایی، سید محمود؛ علیوندی وفا، مرضیه؛ نویسنده مسئول : آزموده، معصومه؛
(12 صفحه - از 93 تا 104 )
اثربخشی مداخله مبتنی بر تنظیم هیجانی بر کاهش رفتارهای قلدری و افزایش همدلی دانشآموزان قلدر دوره متوسطه اول
نویسنده : عدیلی، هادی؛ نویسنده مسئول : سردرای، باقر؛
(14 صفحه - از 105 تا 118 )
طراحی راهنمای تدوین متون خواندن کاربردی برای دانشآموزان آهستهگام در دوره ابتدایی
نویسنده مسئول : صادقی سیاح، علی؛ نویسنده : افروز، غلامعلی؛ ارجمندنیا، علی اکبر؛ لواسانی، مسعود؛
(14 صفحه - از 119 تا 132 )
تاثیر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی با فواصل مختلف بر تعادل و فعالیت الکتریکی عضلات کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
نویسنده مسئول : خضری، عبدالرحمن؛ نویسنده : طاهری، مرتضی؛ مرادی فیلی، امیرحسین؛
(14 صفحه - از 133 تا 146 )