پاییز 1399 - شماره 41
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار
نویسنده : اکرمی، نجمه؛ رضایی، اذرمیدخت؛ بقولی، حسین؛ سامانی، سیامک؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطهگری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
نویسنده : اسماعیلی، لیدا؛ مهریار، امیر هوشنگ؛ خیر، محمد؛ نویسنده مسئول : سهرابی، نادره؛
(18 صفحه - از 17 تا 34 )
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
نویسنده : نوعی، شیرین؛ کاظمی، سلطانعلی؛ سهرابی، نادره؛ نویسنده مسئول : خیر، محمد؛
(18 صفحه - از 35 تا 52 )
اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار اولیه، افزایش کیفیت زندگی و رضایت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق در شهر شیراز
نویسنده : احمدی، سحر؛ محمودی، آرمین؛ نویسنده مسئول : ماردپور، علیرضا؛
(18 صفحه - از 53 تا 70 )
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی
نویسنده : خیراله بیاتیانی، غلامرضا؛ عسکری، پرویز؛ نادری، فرح؛ نویسنده مسئول : حافظی، فریبا؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق
نویسنده : یگانه راد، نسرین؛ باقرزاده گلمکانی، زهرا؛ نویسنده مسئول : توزنده جانی، حسن؛
(24 صفحه - از 89 تا 112 )
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی
نویسنده : غلامی، فریده؛ برزگر، مجید؛ کوروش نیا، مریم؛ نویسنده مسئول : بقولی، حسین؛
(28 صفحه - از 113 تا 140 )
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018
نویسنده مسئول : ابراهیمی قوام، صغری؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )