تابستان 1393 - شماره 2
بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی
نویسنده : احمدی، غلامعلی؛ نخستین روحی، ندا؛
(20 صفحه - از 7 تا 26)
تبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران
نویسنده : حسنی، محمد؛ بابازاده، سوسن؛
(21 صفحه - از 27 تا 47)
نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران
نویسنده : خدایی خیاوی، سیامک؛
(19 صفحه - از 48 تا 66)
بررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر
نویسنده : رجبی، سوران؛ حسینی، فریده سادات؛
(15 صفحه - از 67 تا 81)
اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی
نویسنده : سهرابی، فرامرز؛ اسدزاده، حسن؛ عرب زاده کوپانی، زهره؛
(22 صفحه - از 82 تا 103)
مقایسهی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان
نویسنده : شیخ الاسلامی، علی؛ سید اسماعیلی قمی، نسترن؛
(18 صفحه - از 104 تا 121)
استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت
نویسنده : عطادخت، اکبر؛ حمیدی فر، ویدا؛ محمدی، عیسی؛
(15 صفحه - از 122 تا 136)
رابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی
نویسنده : عیسی زادگان، علی؛ میکائیلی منیع، فرزانه؛ مروئی میلان، فیروز؛
(16 صفحه - از 137 تا 152)
تابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی
نویسنده : مشایخی دولت آبادی، محمد رضا؛ محمدی، مسعود؛
(21 صفحه - از 205 تا 225)
تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه
نویسنده : موسی زاده، توکل؛ شاه محمدی، سلمان؛ سلطان مرادی، ابوالفضل؛
(14 صفحه - از 226 تا 239)
اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر
نویسنده : واعظ فر، سید سعید؛ محمدی فر، محمد علی؛ نجفی، محمود؛
(13 صفحه - از 240 تا 252)
Abstract
(14 صفحه - از 253 تا 266)