پاییز 1395 - شماره 59
بررسی سبک زندگی اسلامی در برنامه درسی دوره ابتدایی از منظر اسناد تحول بنیادین آموزش وپرورش
نویسنده : مظاهری، حسن؛ موسی پور، نعمت الله؛ ناطقی، فائزه؛ سیفی، محمد؛
(30 صفحه - از 7 تا 36)
بررسی چگونگی تحقق بخشیدن به آموزش توسعه پایدار در برنامه درسی فنی وحرفه ای (مطالعه موردی: رشته مکاترونیک)
نویسنده : شکرباغانی، اشرف السادات؛ یزدانی، حمید؛
(20 صفحه - از 37 تا 56)
یادگیری ترکیبی، رویکردی منعطفانه برای طراحی مدل آموزش ضمن خدمت معلمان ایران در حوزه علم و فناوری نانو
نویسنده : مهربان، زهرا؛
(28 صفحه - از 57 تا 84)
توسعه کاربست الگوی جدید مدیریت آموزش در آموزش علوم تجربی
نویسنده : بهرنگی، محمد رضا؛ نصیری، رحیمعلی؛ زبرجدی آشتی، آرش؛
(24 صفحه - از 85 تا 108)
بررسی خطاهای املایی در نوشتار متون انگلیسی دانش آموزان فارسی زبان با توجه به متغیر دوره تحصیلی و جنسیت
نویسنده : علوی مقدم، سید بهنام؛ سلیمی، سارا؛ وکیلی فرد، امیر رضا؛
(16 صفحه - از 109 تا 124)
بررسی کج فهمی های دانشجومعلمان رشته علوم تجربی درباره ماهیت تبخیر، سرعت تبخیر سطحی و فشار بخار
نویسنده : بدریان، عابد؛
(22 صفحه - از 125 تا 146)
بسترهای مناسب برای جبرورزی در دوره ابتدایی همراه با تحلیل محتوای جبر در کتاب های ریاضی دوره ابتدایی ایران بر اساس چارچوب پیشنهادی
نویسنده : خسروشاهی، لیلا؛ اصغری، امیر حسین؛
(24 صفحه - از 147 تا 170)
پایایی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه با استفاده از نظریه تعمیم پذیری
نویسنده : فرخی، نور علی؛ بهرامی، لیلا؛
(18 صفحه - از 171 تا 188)