پاییز و زمستان 1396، دوره نهم - شماره 2
رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه
نویسنده : فردافشاری، ساره؛ پورشهریار، حسین؛ شکری، امید؛ فتح آبادی، جلیل؛
(19 صفحه - از 1 تا 19)
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی
نویسنده : رحیمی، مهدی؛ فرهادی، سعید؛
(17 صفحه - از 20 تا 36)
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان
نویسنده : جعفری، سکینه؛ دامغانیان، حسین؛ عبدشریفی، فاطمه؛
(22 صفحه - از 37 تا 58)
ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیات علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان
نویسنده : کوشی، زهرا؛ اخلاقی، مسعود؛ سلطانی، اصغر؛
(28 صفحه - از 59 تا 86)
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس
نویسنده : اکبری بلوطبنگان، افضل؛ رضایی، علی محمد؛ احراری، عمادالدین؛
(18 صفحه - از 87 تا 104)
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی
نویسنده : ملتفت، قوام؛ ساداتی فیروزآبادی، سمیه؛ اداوی، حمیده؛
(17 صفحه - از 105 تا 121)
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی
نویسنده : دیانت، حمیده؛ رضایی، علی محمد؛ طالع پسند، سیاوش؛ محمدی فر، محمدعلی؛
(24 صفحه - از 122 تا 145)
بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس
نویسنده : شیربگی، ناصر؛ بلندهمتان، کیوان؛ تدین سنگانی، پروین؛
(27 صفحه - از 146 تا 172)